Станом на ранок 26 березня вулиця
Карла Маркса в Ірпені до кільця, кільце і міст з Романівкою включно не
чистилися від наслідків снігопаду. Дорога до Києва нагадує колію через ліс.
Весь ранок від кільця і до Романівки був суцільний затор. Подвійна смуга з боку
Києва між Романівкою і кільцем лежить під снігом. Машини з Києва змушені їхати
по зустрічній.
Чому за три дні влада міста так і не
спромоглася звільнити від заметів дорогу? З цим питанням автор статті від імені
Асоціації подзвонив у міськраду. Звідти мене направили в Комунальне підприємство
міста Ірпінь. Там сказали, що цю дорогу їм ще не передали на баланс. (До
Романівки включно – це територія міста.) Мовляв, дзвоніть в «Київський
облавтодор».
В «Облавтодорі» я мав розмову з Головним
інженером відділу експлуатації дорожнього господарства. На питання «чому так і
коли будуть зміни?» той відповів: «З 30 числа будуть зміни, коли все попливе…».
На уточнююче питання, що автовласники уже два роки з кожного заправленого бака сплачують на дороги в середньому
100 гривень і за два роки ця сума склала 22 млрд. грн. інженер сказав, що я не
за адресою і направив мене до Служби
автомобільних доріг області.
Там мені, спочатку сказали, що дорогу будували азейбарджанці
тому не знають у кого вона на балансі. «Так мені в Азейбарджан дзвонити?», -
питаю… Зрештою, сказали дзвонити в Києво-Святошинськенске ДЕУ. Туди з третьої
спроби дозвонився. Ще кілька перенаправлень і… нарешті зв’язався з компетентною особою, яка надала обґрунтовану
відповідь. Це був Воронюк Микола,
виконроб ДЕУ.
- Мене звати Максим Плешко, я
представляю Асоціацію власників квартир Ірпеня. У нас нова дорога Ірпінь-Київ абсолютно
не розчищалася. Машини з Києва по зустрічці йдуть. До Києва суцільна тягучка.
Чому так і коли зміни будуть.
- Ми знаємо про цю дорогу. Але у нас
вказівка зверху звільнити і розширити Житомирську трасу. Потім приступимо до
другорядних доріг.
- Коли за вашими відчуттями нам
очікувати розчистки дороги?
- Я думаю, ще завтра (тобто 27 березня) всі сили будуть задіяні на
Житомирській трасі. Далі приступимо до менших доріг.
- Прошу, врахувати, що в Ірпені кілька десятків
тисяч людей і більшість працюють в Києві. Від імені Асоціації власників квартир
Ірпеня, я прошу, щоб дорога Ірпінь-Київ була розчищена у першочерговому порядку.
- Добре, я це врахую. Будемо у вас,
як тільки звільнимо Житомирську трасу.
Отже, числа 29-30 можна очікувати розчистку
дороги Ірпінь-Київ. Відтак, ще 2-3 дні нам їздити в Київ по лісовій колії зі
швидкістю 20 км/год. В «Укравтодорі» повний безлад, принаймні з інформаційною
політикою точно. Щоб добитися відповіді довелося прикласти чимало зусиль. Але
тепер наша Асоціація має прямий контакт з виконробом ДЕУ району.
Головний висновок у тому, що коли я говорив від
імені Асоціації чиновники все ж намагалися давати відповіді і казали куди
дзвонити далі. Якби дзвонила приватна особа, ймовірність бути посланим була б досить
великою. Відтак, Асоціація має силу – доведено на власному досвіді.
Максим Плешко.
Немає коментарів:
Дописати коментар