Наша хата не скраю!

Наша хата не скраю!

вівторок, 26 березня 2013 р.

Нову дорогу до Києва розчистять 29-30 березня

Станом на ранок 26 березня вулиця Карла Маркса в Ірпені до кільця, кільце і міст з Романівкою включно не чистилися від наслідків снігопаду. Дорога до Києва нагадує колію через ліс. Весь ранок від кільця і до Романівки був суцільний затор. Подвійна смуга з боку Києва між Романівкою і кільцем лежить під снігом. Машини з Києва змушені їхати по зустрічній.


Чому за три дні влада міста так і не спромоглася звільнити від заметів дорогу? З цим питанням автор статті від імені Асоціації подзвонив у міськраду. Звідти мене направили в Комунальне підприємство міста Ірпінь. Там сказали, що цю дорогу їм ще не передали на баланс. (До Романівки включно – це територія міста.) Мовляв, дзвоніть в «Київський облавтодор».

В «Облавтодорі» я мав розмову з Головним інженером відділу експлуатації дорожнього господарства. На питання «чому так і коли будуть зміни?» той відповів: «З 30 числа будуть зміни, коли все попливе…». На уточнююче питання, що автовласники уже два роки з кожного заправленого бака сплачують на дороги в середньому 100 гривень і за два роки ця сума склала 22 млрд. грн. інженер сказав, що я не за адресою і направив мене до Служби автомобільних доріг  області.

Там мені, спочатку сказали, що дорогу будували азейбарджанці тому не знають у кого вона на балансі. «Так мені в Азейбарджан дзвонити?», - питаю… Зрештою, сказали дзвонити в Києво-Святошинськенске ДЕУ. Туди з третьої спроби дозвонився. Ще кілька перенаправлень і… нарешті  зв’язався з компетентною особою, яка надала обґрунтовану відповідь.  Це був Воронюк Микола, виконроб ДЕУ.

- Мене звати Максим Плешко, я представляю Асоціацію власників квартир Ірпеня. У нас нова дорога Ірпінь-Київ абсолютно не розчищалася. Машини з Києва по зустрічці йдуть. До Києва суцільна тягучка. Чому так і коли зміни будуть.
- Ми знаємо про цю дорогу. Але у нас вказівка зверху звільнити і розширити Житомирську трасу. Потім приступимо до другорядних доріг.
-  Коли за вашими відчуттями нам очікувати розчистки дороги?
- Я думаю, ще завтра (тобто 27  березня) всі сили будуть задіяні на Житомирській трасі. Далі приступимо до менших доріг.
- Прошу, врахувати, що в Ірпені кілька десятків тисяч людей і більшість працюють в Києві. Від імені Асоціації власників квартир Ірпеня, я прошу, щоб дорога Ірпінь-Київ була розчищена у першочерговому порядку.
- Добре, я це врахую. Будемо у вас, як тільки звільнимо Житомирську трасу.

Отже, числа 29-30 можна очікувати розчистку дороги Ірпінь-Київ. Відтак, ще 2-3 дні нам їздити в Київ по лісовій колії зі швидкістю 20 км/год. В «Укравтодорі» повний безлад, принаймні з інформаційною політикою точно. Щоб добитися відповіді довелося прикласти чимало зусиль. Але тепер наша Асоціація має прямий контакт з виконробом ДЕУ району.
Головний висновок у тому, що коли я говорив від імені Асоціації чиновники все ж намагалися давати відповіді і казали куди дзвонити далі. Якби дзвонила приватна особа, ймовірність бути посланим була б досить великою. Відтак, Асоціація має силу – доведено на власному досвіді.

Максим Плешко. 

Немає коментарів:

Дописати коментар